خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان انجام شد؛

برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با موضوع رفع مشکلات شرکت فولاد ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۱۹

جلسه بررسی مشکلات و موانع تولیدی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور استاندار خوزستان، حسن‌زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران بانک‌های عامل و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه که امروز در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد،  استاندار خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات و موانع تولیدی این واحد صنعتی اظهار کرد: دستگاه های خدمات‌رسان و متولی باید تا آنجا که امکان دارد زمینه اشتغال و تولید بیشتر را در استان برای واحدهای صنعتی ایجاد کنند و مواردی را که موجب تعطیلی مراکز و واحدهای صنعتی خواهد شد با دیدی مثبت لحاظ کنند. عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد تا این شرایط را بهبود و اصلاح کنیم.

وی با اشاره به مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، اظهار کرد: این شرکت با خط تولید قدیمی و فرسوده و نیروی مازاد مواجه است که این مشکلات توانایی مالی این شرکت را در مضیقه قرار داده لذا می‌طلبد همگی دست به دست هم دهیم تا این شرکت را به وضعیت عادی خود بازگردد.

شریعتی در پایان خواستار سالم‌سازی و چابک‌سازی این شرکت شد و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید بسیج شوند تا شرایط را برای رونق تولید و رفع مشکلات این شرکت فراهم کنند. 

حسن‌زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست ضمن تأکید بر رفع موانع تولیدی شرکت گروه ملی اظهار کرد: هم‌اکنون این شرکت با 3500 نفر پرسنل دارای مشکلات تولیدی فراوانی است که امیدواریم با همکاری ارگان‌های خدمات‌رسان مشکلات پیش روی این واحد صنعتی مرتفع شود.

گفتنی است، استمهال بدهی‌های این شرکت به سازمان‌های خدمات‌رسان استان و بانک ها از جمله مصوبات این کارگروه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز