خبرگزاری کار ایران

شهردار آبادان:

جشنوار ه ها تاثیر مستقیم در رونق اقتصادی و نشاط عمومی آبادان دارند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۶۷

شهردار آبادان بر نقش مثبت برگزاری جشنواره‌های خرید بر بازارهای آبادان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، شهردار این شهر که منتخب شورای شهر با حداکثر آرا است که با رویکرد جدید مدیریت فنی و بومی به تصدی گری در سمت شهردار آبادان نقش خود را ایفا می کند.

همکاری و همیاری شهرداری آبادان در برگزاری جشنواره های مردمی از اهمیت خاصی برخوردار است. یکی از دیدگاه‌های اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار بومی، شناخت دغدغه های مردم شهر و آشنایی با زیرساخت های بومی این منطقه است.

برای اطلاع بیشتر از دیدگاه شهردار جدید آبادان، در خصوص برگزاری جشنواره خرید طلایی اروند، ستاد خبری جشنواره  با حسین حمیدپور گفت و گویی کوتاه در این مورد داشته است که به شرح زیر می باشد.

جشنواره خرید طلایی اروند چه تاثیری در اقتصاد و نشاط اجتماعی شهر دارد؟

قسمت های مختلف شهر  به طور مستقیم و غیر مستقیم متاثر می شوند. جشنواره خرید اروند تاثیر مستقیم روی در آمد اصناف دارد و از آنجا که 30 در صد مردم آبادان در حوزه اصناف فعالیت می کنند، با افزایش درآمد اصناف در آبادان، رشد اقتصادی شهر و معیشت مردم بهبود می یابد. درآمدزایی ایجاد شده و برنامه های جانبی که در کنار برنامه های فرهنگی و هنری جشنواره خرید اروند برگزار می شود سبب افزایش نشاط اجتماعی در شهر خواهد شد.

آبادان گنجایش پذیرش توریسم و مخاطبان جشنواره خرید طلایی اروند را از اقصی نقاط استان و کشور دارد؟

البته رونق صنعت توریسم می تواند اقتصاد یک منطقه را متحول کند ولی برای جذب توریسم علاوه بر برگزاری جشنواره های بزرگ، فراهم ساختن زیرساخت های جذب توریسم نیز لازم است. باید شهر برای پذیرای توریسم از اقصی نقاط کشور خودمان و دیگر کشور های همسایه  مناسب باشد.

البته این جشنواره مقدمه جشنواره  عیدانه خرید است که اتفاق اصلی در جشنواره عیدانه خواهد افتاد.

شهرداری آبادان با رویکرد جدید مدیریت شهری ، چه نقشی در این جشنواره  می تواند داشته باشد؟

همکاری های لازمی که شهرداری توانایی انجام دادن آن را دارد پذیرفته است و در بخش خدمات شهری مکان هایی که جشنواره برگزار می شود نظافت شده و کارهای خدماتی آن انجام می شود. در مدت برگزاری جشنواره نقش خدمات شهری غیر قابل انکار است و برنامه پاک سازی مسیرهای اصلی به مدت 50 روز با همکاری حداکثر نیروهای خدماتی انجام می شود. این جشنواره، مشارکتی و با همکاری ارگان های مختلف انجام می شود و تقریبا همه شهر را درگیر می کند.

هر یک از ارگان ها بخشی از فعالیت های این جشنواره را به عهده گرفته است و امیدواریم با همکاری های همه ارگان ها جشنواره بسیار خوبی برگزار شود و این کارناوال شادی که به مدت 16 روز در آبادان و خرمشهر برگزار می گردد می تواند شور و نشاط خاصی در شهر ایجاد نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز