خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند:

ترویج فرهنگ مشتری مداری یکی از اهداف جشنواره است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۵۸

دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند گفت: ترویج فرهنگ مشتری مداری یکی از اهداف جشنواره است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند در جلسه هماهنگی و شناخت ظرفیت‌های جشنوار در ستاد مرکزی جشنواره خرید اروند برگزار شد، ضمن اشاره به فرهنگ سازی "مشتری مداری" در بازارهای اروند گفت: بازارهای اروند( آبادان و خرمشهر) در این جشنواره با رقابت آزاد و مشتری مداری می‌توانند کالای خود را به قیمت مناسب و ارزان به فروش برسانند و با افزایش فروش نرخ سود بالایی عایدشان شود.

در این جلسه  که به منظور هماهنگی و شناخت ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند برای حضور در جشنواره، با حضور مسئولان پاساژها، اصناف و اتحادیه ها در ستاد مرکزی جشنواره خرید طلایی اروند برگزار گردید، مقرر شد بازار های منطقه آزاد اروند بین مردم استان و سپس کشور به عنوان بازار ارزان قیمت معرفی شوند.

دبیر ستاد جشنواره ضمن اشاره به کمبود ها و امتیازات موجود در منطقه آزاد اروند گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و رفع کمبود های موجود برای رونق اقتصادی منطقه است.

رئیس صنف پوشاک با تاکید بر استفاده از فرصت های فراهم شده در این جشنواره برای معرفی بازارهای منطقه آزاد اروند ، بیان کرد: هر مجموعه تجاری فرصت ها و امکانات موجود در بازار خود را توسط بنر هایی معرفی و در محدوده جشنواره بالا ببرند و ستاد جشنواره آمادگی آن را دارد که که به طور رایگان برای همه بازار ها کلیپ ،تیزر و پوستر طراحی نموده و در اختیارشان قرار دهند.

کاظم خلف نژاد ابراز امیدواری کرد: بنرهایی که در سطح شهر زده می شود شهروندان و گردشگران را به سمت بازار ها هدایت کنند.

وی افزود: این مهم هنگامی رخ خواهد داد که اطلاعات کافی در بنرها برای معرفی امکانات و ظرفیت های بازار ها فراهم باشد.

دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند در ادامه گفت: تیم 40 نفره برای پوشش رسانه ای، طراحی بنرها و ادوات اطلاع رسانی مجازی و حقیقی تدارک دیده شده است.

وی از 160 اجرای موسیقی ، 170 تیاتر خیابانی، 40 برنامه شعبده بازی در برنامه های فرهنگی جشنواره خرید اروند خبر داد و گفت: استادیوم تختی با ظرفیت 25 هزار نفری برای برنامه های شاد و مفرح با حضور رامبد جوان تدارک دیده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز