خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بصره اعلام کرد:

آمادگی دانشکده پزشکی بصره عراق برای انعقاد تفاهم‌نامه با دانشکده علوم پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۹۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی(عراق) شهر بصره گفت: دانشکده علوم پزشکی آبادان در سطح علمی بالایی قرار دارد و به همین دلیل آمادگی این را داریم که تفاهم نامه خوبی را با این دانشکده منعقد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالهادی الحسانی در آبادان بیان کرد: از برگزاری جلسه مشترک با رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی آبادان بسیار راضی و خوشحال هستم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امیدوار هستیم که با انعقاد یک تفاهم‌نامه در زمینه‌ های مختلف علمی، آموزشی و اقتصادی همکاری بسیار خوبی را با دانشکده علوم پزشکی آبادان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی«عراق» در شهر بصره اظعار داشت: در بازدیدهای صورت گرفته از منطقه آزاد اروند متوجه زیر ساخت‌ های بسیار عالی این منطقه شدم و این بازدیدها اعتماد ما را برای شکل‌گیری همکاری مشترک جلب کرد.

الحسانی خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا بعد از عقد تفاهم‌ نامه با دانشکده علوم پزشکی آبادان، تبادل هیئت علمی داشته باشیم و مباحث آموزشی عملی را در کشور عراق و موضوعات تئوری را در ایران دنبال کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان را از جهات مختلف بررسی کردیم و باید بگوییم که این مجموعه دانشگاهی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز