خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد:

لزوم جا به جایی منازل آسیب‌ دیده در حادثه ریزش کوه در بلوار نواب اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۷۵

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به حادثه ریزش کوه برروی سه باب منزل مسکونی بلوار نواب در اهواز، بر جا به جایی فوری این سه منزل و منازل مجاور طی امشب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: ساعتی پیش ریزش کوه روی سه باب منزل مسکونی در بلوار نواب روبه‌روی منازل کارون اهواز موجب تخریب این منازل شد.

وی ادامه داد: از این سه منزل مسکونی، یک واحد خالی از سکنه و دو واحد دیگر دارای سکنه بودند که از لحاظ ایمنی و خطر آفرینی دارای وضعیت فوق‌ حادی هستند. البته خوشبختانه این حادثه تلفاتی در پی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: این سه منزل مسکونی جزو ۸۴ منزل مسکونی پر خطر منطقه ۷ شهرداری اهواز هستند که بر اساس مصوبات اخیر ستاد بحران جا به جایی ساکنان آن در اولویت قرار گرفته بود.

حاجی‌ زاده ادامه داد: از این ۸۴ منزل تاکنون ۵ خانوار به شیرین‌ شهر منتقل شده‌اند. در خصوص سه منزل مسکونی آسیب‌ دیده در حادثه امروز نیز قبلا حکم قضایی برای تخلیه فوری صادر شده بود.

وی افزود: دلیل عدم جا به جایی این سه منزل امتناع ساکنان آن از انتقال به شیرین‌ شهر و هم چنین موکول شدن‌ اجرای حکم قضایی تخلیه به بعد از اربعین حسینی بود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: برای حفظ جان شهروندان و هم چنین به علت احتمال تکرار حادثه و خاص وضعیت منطقه ضمن درخواست ورود فوری مقام قضایی به این موضوع، به دستگاه‌های مربوطه شامل شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی گفته‌ایم که همین امشب نسبت به جا به جایی و انتقال این سه منزل و حدود ۱۰ باب منزل مسکونی مجاور آن به شهرهای شیرین‌ شهر یا رامین اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز