خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسکتبال کشور؛

پتروشیمی بندر امام از سد تیم نیروی زمینی عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۲۲

در هفته هشتم سوپر لیگ بسکتبال کشور تیم پتروشیمی بندر امام در تالار اندیشه شهرک بعثت با ۹۱ گل از میهمان پایتخت نشین خود پذیرایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، امروز جمعه 19 آبان، هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال کشور به طور همزمان با ۴ دیدار  برگزار شد و هر ۳ نماینده خوزستان به مصاف حریفان خود رفتند و این در حالی است که پدافند رعد هوایی خوزستان و نفت آبادان به مصاف مقابل هم قرار گرفتند.

اما در سالن اختصاصی بندر امامی ها، شاگردان مهران شاهین طبع در حالی به تقابل با نیرو زمینی رفتند که تا به این جای کار موفق ظاهر شدند و از مجموع ۶ دیدار خود تمامی بازی های را با پیروزی پشت سر گذاشتند و با ۱۲ امتیاز صدر جدول لیگ برتر بسکتبال را به خود اختصاص دادند.

اما در طرف دیگر میدان تیم جوان نیرو زمینی به هدایت محمد رضا اسلامی که عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند از مجموع ۶ دیدار خود تنها یک شکست را تا به اینجا کار در کارنامه خود ثبت کردند و با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند.

شاگردان مهران شاهین طبع و سربازان محمد رضا اسلامی از ساعت ۱۵:۳۰  با سوت صادق قنبری توپ را به گردش درآوردند.

بلندقامتان پتروشیمی بندر امام از همان دقایق ابتدایی کوارتر اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و با به اجرا درآوردن کارهای تاکتیکی و فنی خود نمایش قابل قبولی را داشتند و موفق شدند کوارتر نخست را ۱۹ بر ۱۲ با پیروزی پشت سر بگذارند.

در کوارتر دوم این مصاف، بندر امامی ها به دنبال حفظ اختلاف نتیجه و تیم نیرو زمینی هم به دنبال کم کردن این اختلاف پا به زمین گذاشتند. هر چند که در این کوارتر میثم میرزایی بازیکن خوش قد و قامت بندر امامی ها عملکرد رضایت بخشی نداشت اما در مقبال سالار منجی بازیکن نوجوان و آتیه دار این تیم جای میثم را گرفت و با  نمایش خوبی که در کنار دیگر هم تیمی های خود داشت موفق شدند این کوارتر را هم ۲۸ بر ۲۱ پیروز شوند.

این اختلاف امتیاز نه تنها آسمان خراشان بندر امام را مجاب به عقب نشینی نکرد بلکه کواتر سوم از نیمه دوم را هم با قدرت و انسجام بیشتری دنبال کردند و تیم نیروی زمینی در این کوارتر هم از پس میزبان خود بر نیامد تا این کوارتر را هم ۲۳ بر ۱۵ واگذار کند.

در یک چهارم پایانی این دیدار شاگردان شاهین طبع کار را یکسره کردند و فرصت ارزیابی را به میهمان خود ندادند و با خط دفاعی قدرتمند خود اجازه پیش روی را از تیم نیرو زمینی گرفتند. در نهایت شاگردان محمدرضا اسلامی بیش از ۹ امتیاز نتوانستند از این کوارتر دشت کنند و اما در مقابل بندر امامی ها با هنرنمایی بهنام یخچالی و فرصت طلبی اوشین ساهاکیان و دقت و هوشیاری دیگر بازیکنان خود موفق شدند ۲۱ توپ وارد سبد تیم نیرو زمینی کنند تا این دیدار را با مجموع امتیاز ۹۱ بر ۵۷ با پیروزی پایان دهند.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز