خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» ماهشهر خبر داد:

افزایش ۲۵۰ درصدی پرداخت زکات در شهرستان ماهشهر در شش ماهه اول سال جاری

کد خبر : ۵۵۴۶۸۳

مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۷ میلیارد ریال زکات در شهرستان ماهشهر جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 250 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد گفت: از ابتدای سال جاری هفت میلیارد ریال زکات از کشاورزان و دامداران شهرستان ماهشهر جمع آوری شده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

کُرد افزود: زکات، فریضه واجبی است که باید به آن پرداخته شود و با همکاری همه دستگاههای اجرایی در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر گفت: توجه به بندگان خدا، بعد از نماز از مهمترین مسائلی است که در قرآن برآن تاکید و سفارشات فراوان شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث زکات دو نگاه اعم از حکومتی و فردی وجود دارد افزود: زمانی که حکومت اسلامی برقرار شد رسیدن به دستاوردها تنها وظیفه کارگزاران نیست بلکه همه افراد می توانند در حکومت اسلامی به دستاوردها برسند.

کُرد با تاکید براینکه زکات مهمترین وسیله توجه به خداست بیان داشت: این یک تکلیف الهی بوده که تنها نباید خود را ببینیم، بلکه نگاه اسلام به همه مردم با هر مکتب و عقیده ای است‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز