خبرگزاری کار ایران

امضای قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌های پژوهشی در نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۱۹

دبیر شورای سیاست گذاری نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از امضای چند تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی مرتبط با ساخت داخل و ازدیاد برداشت در این نمایشگاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا طاهری در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: با تداوم برگزاری این رویداد مهم، شاهد تجلی توسعه و پایداری تولیدات در کنار صنعت خواهیم بود.

وی به حضور خیره‌کننده سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: از قابلیت‌های ویژه این نمایشگاه، پذیرش افزون بر ۲۷۰ شرکت برتر در حوزه تولید و تامین کالاهای راهبردی و استراتژیک صنعت نفت در قالب ۱۰ گروه کالایی است.

رئیس روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت جا، برخی از متقاضیان نتوانستند در این نمایشگاه حضور یابند که این موضوع در نمایشگاه‌های بعدی مورد توجه قرار می‌گیرد.

طاهری با بیان این که در نهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت از چهار کالای راهبردی از گروه کالاهای ۱۰ گانه وزارت نفت از سوی مناطق نفت خیز جنوب رونمایی می شود، تصریح کرد: این موضوع سبب تشویق هر چه بیشتر صنعت گران و تولیدکنندگان داخل جهت افزایش توانایی ‎های خود خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری ۲ سمینار در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه از چهار کتاب فنی- تخصص تألیف و ترجمه شده ازسوی کارشناسان و مهندسان مناطق نفت خیز جنوب رونمایی می شود.

طاهری، رونمایی از اسناد و تمبرهای یادبود شرکت مناطق نفتخیز جنوب را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت:  قرار است در این نمایشگاه، تفاهم نامه ‎ها و قراردادهای پژوهشی مرتبط با ساخت داخل و ازدیاد برداشت امضا شود.

نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ۱۱ آبانماه در اهواز آغاز به کار می کند، این نمایشگاه تخصصی، در مسیر عمل به سیاست ‎های اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز