خبرگزاری کار ایران

راهکاری های تعامل مناطق نفت خیز جنوب و آبفا اهواز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۱۹۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در نشست با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواستار همکاری دستگاه های اجرایی برای بهبود وضعیت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز امروز (دوشنبه 1 آبان ماه)در نشستی به بررسی راهکارهای افزایش تعامل و همکاری میان دو شرکت پرداختند.

در این نشست عالی پور به خدمات مناطق نفت خیز جنوب به شرکت آبفا اهواز اشاره کرد و اظهار داشت:​ با توجه به این که وظیفه اصلی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تولید نفت و گاز است اما آب آشامیدنی و صنعتی مناطق اداری، مسکونی و صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز و مارون را نیز تامین می کند که اعتقاد داریم وظایف تخصصی را باید دستگاه های مسئول بر عهده بگیرند.

کریمی، فرسودگی و قدمت بالای شبکه و انشعاب های غیر مجاز را از عوامل مهم کاهش کیفیت و کمیت آب اهواز عنوان کرد و گفت: ​با توجه به این که وضعیت موجود آب اهواز با استانداردها فاصله دارد برای بهبود آن نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی از جمله شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هستیم.

وی افزود:​ در خصوص شبکه فاضلاب نیز به دلیل فرسودگی و همچنین مسطح بودن شهر اهواز مشکلاتی وجود دارد که به این منظور شبکه جدید فاضلاب توسط مشاور طراحی شده و در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

 کریمی از مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اجرای پروژه های آب و فاضلاب اهواز به ویژه پروژه شبکه فاضلاب شرق اهواز قدردانی کرد.

در این نشست که برخی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت آبفا اهواز حضور داشتند در خصوص قراردادها و توافقات جاری میان دو شرکت بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز