خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم گلمرادی به مدیران ناکارآمد؛

زمانی برای فرصت سوزی نداریم/جای مدیران ناکارآمد را مدیران قوی و با انگیزه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۹۳

نماینده مردم شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا«ع» و گرامی داشت هفته‌ی دفاع مقدس، گفت: شرایط مناسبی برای توسعه‌ی منطقه وجود دارد که می‌طلبد مدیران کارآمد و دلسوز به‌صورت جهادی برای رفع کمبودها و مشکلات مردم همت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، علی گلمرادی در این گفتگوی اختصاصی ادامه داد: گاز، نفت، پتروشیمی، دامداری، کشاورزی و سواحل و بنادر فوق‌العاده‌ای که در حوزه انتخابیه وجود دارد، هیچ بهانه‌ای برای توجیه بیکاری، عقب‌ماندگی و عدم توسعه باقی نمی‌گذارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: آنچه مشهود است، عدم توان بهره‌گیری و مدیریت صحیح منابع توسط برخی از مسئولین است که باعث عقب‌ماندگی و عدم توسعه‌یافتگی منطقه گردیده و با توجه به خواست حداقلی مردم که اشتغال جوانان، بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و بهداشتی، امنیت و از این قبیل موارد است، مجلس به وظیفه‌ی ذاتی خود که نظارت بر عملکرد مسئولین است به جد عمل کرده و عذر مدیران ناکارآمد را خواهد خواست.

وی در خصوص استفاده ابزاریِ برخی از مدیران که در معرض جابجایی قرار دارند، از فضای مجازی با حربه‌های جمع‌آوری طومار و اعمال فشار به مسئولین سعی در ابقای خود دارند، گفت: جابجایی یک مدیر بر اساس بیلان کار وی و باهدف بهبود شرایط موجود و پس از بررسی‌های کارشناسانه صورت می‌گیرد و اینگونه اعمال فشارها، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و اگر مدیر ارشدی بخواهد تحت تأثیر این فشارهای برنامه‌ریزی‌شده قرار بگیرد، ابتدا با آن مدیر ارشد برخورد خواهیم کرد.

گلمرادی ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی و همدلی خوبی بین نمایندگان استان خوزستان وجود دارد و دغدغه‌ی همه‌ی ما، رضایت مردم و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رفع مشکلات آنان است.

نماینده شهرهای جنوبی خوزستان بیان داشت: هرگاه مشاهده کردید که وجود نهادهایی مانند کمیته‌ی امداد امام خمینی و بهزیستی دیگر ضرورتی ندارد، بدانید که جامعه در حال رشد و توسعه می‌باشد و از این‌رو مردمی که روی انبوهی از نعمات الهی زندگی می‌کنند، خود قادر به تأمین مخارج زندگی می‌باشند. وجود متکدیان در سطح شهرهای ما نشان از کارنامه‌ی ضعیف مدیران و مسئولین در سال‌های گذشته دارد و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و با کرامت انسانی نیز، سازگاری ندارد.

گلمرادی گفت: در جامعه‌ی ما افرادی دلسوز و نخبه وجود دارند که بدون چشم‌داشت و حتی بدون مسئولیت رسمی، فقط برای کمک به توسعه جامعه فعالیت می‌کنند که متأسفانه به دلیل برخوردهای غیرمنطقی برخی مسئولین، شاهد دلسردی این عزیزان هستیم. این برای جامعه‌ی ما آفت است و مطمئن باشید ما در جایگاه نظارتی با هرگونه آفتی برخورد می‌کنیم.

بومی‌گرایی را بهانه ای برای  قوم گرایی نکنیم

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی مسئولین حتی در سطوح عالی استان، به بهانه‌ی بومی‌گرایی، نگاهی قوم‌گرایی و ناسیونالیستی دارند و گاها افرادی را برای تصدی برخی پست‌ها در نظر گرفته یا حمایت می‌کنند که هیچ‌گونه شایستگی لازم برای این مناصب را ندارند، این هم نوعی آفت است که باید با آن مقابله شود.

گلمرادی در پایان، گفت: هر نماینده‌ای که به مجلس راه پیدا می‌کند، وکالت موکلینش را بر عهده دارد و با توجه به تمرکز وزارتخانه‌ها و دفاتر مرکزی شرکت‌ها در تهران، به‌ناچار بیشترین وقتش را برای پیگیری امور حوزه انتخابیه در پایتخت صرف می‌کند، این مسئله نباید باعث این تعبیر شود که نماینده، حوزه انتخابیه را فراموش کرده، زیرا اگر نماینده‌ای بیشترین وقتش را بخواهد در بین مردم منطقه داشته باشد، از قافله‌ی جذب اعتبارات و پیگیری‌های مطالبات مردم عقب خواهد ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز