خبرگزاری کار ایران

در اجرای مسئولیت های اجتماعی نفت صورت گرفت؛

اجرای دو پروژه عام المنفعه راهسازی توسط مناطق نفت خیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۰۶

به همت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دو پروژه عام المنفعه راهسازی در شهرستان های کهگیلویه و اندیکا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با درخواست نماینده مردم کهگیلویه، چرام و لنده و موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، جاده های منطقه برفکوه شهرستان کهگیلویه با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت بازگشایی شد.

در این پروژه پس از بازدید کارشناسان واحد عملیات ماشین آلات راهسازی از منطقه برفکوه و امکان سنجی جهت مسیرگشایی، تعریض و تسطیح از اول منطقه دلی کما تا انتهای قله کوهستانی برفکوه به طول 13 کیلومتر انجام شد.

جاده مذکور دارای سراشیبی، سربالایی و پیچ‌های تند بوده که از یک سمت به پرتگاه و از سمت دیگر به کوه منتهی می شود.

در این پروژه دو دستگاه بلدوزر D8 و دو دستگاه بیل مکانیکی پیکوردار و خودورهای سبک جهت اعزام نیرو بکارگیری شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین در ادامه فعالیت های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، عملیات مسیر شکافی و کوپال ریزی جاده روستای شیخان برون عالی بخش چلو شهرستان اندیکا در خوزستان را به انجام رسانده است.

این پروژه به درخواست نماینده مردم مسجدسلیمان لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و موافقت مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همکاری مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اجرا درآمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز