خبرگزاری کار ایران

رضازاده خبر داد:

پیشرفت عملیات تعمیر و نوسازی خطوط ریلی در بندر امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۵۸

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان هدف از اجرای پروژه عملیات تعمیر و نوسازی خطوط ریلی در بندر امام خمینی(ره) را افزایش توان ناوگان ریلی و توسعه حمل و نقل ریلی در این بندر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت رضازاده با اشاره به آغاز پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی ۱۳ کیلومتر خطوط ریلی داخلی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: در مرداد ماه سال جاری، هدف از اجرای این پروژه را افزایش توان ناوگان ریلی و توسعه حمل و نقل ریلی در این بندر دانست.

وی افزود: در این مرحله از پروژه که با نظارت کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان عملیاتی می شود، عملیات تخریب آسفالت، بتن مسلح و غیر مسلح به منظور جمع آوری زیرساخت‌ها و روساخت‌های قدیمی خطوط ریلی داخلی بندر امام خمینی (ره) است و در راستای اجرای پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی، این خطوط در حال تکمیل است.

رضا زاده در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی هفت درصدی این پروژه افزود: پس از اجرای کامل این پروژه که با مبلغ اولیه ای بالغ بر ۲۸۸ میلیارد ریال آغاز شده، ۴۰ دستگاه سوزن تعویض شده و ارتفاع ریل ها نسبت به وضعیت پیشین تغییر محسوسی خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: خرداد ماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی خطوط ریلی داخلی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به طول ۱۳ کیلومتر در دو محور B و سیلو آغاز شد و طبق برآوردها، قرار است طی مدت ۲۴ ماه به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز