خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی سامانه جدید؛

تلفن گویای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۱۱

سامانه تلفن گویای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با شماره 13000 راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این سامانه از این پس مخاطبان این سازمان می‌توانند با شماره‌گیری این شماره به بخش‌های مختلف سازمان متصل شوند.

به‌گزارش‌ایلنا به نقل از روابط‌عمومی‌سازمان‌منطقه‌ویژه اقتصادی پتروشیمی، در راستای اجرای دستورالعمل‌های موجود در خصوص‌تکریم ارباب‌رجوع، شماره تلفن 13000 با پیش شماره 061521 به سامانه‌ تلفن گویای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اختصاص یافت.

از این پس مخاطبان مشتریان، ارباب‌رجوع‌ها و ذینفعان این سازمان می‌توانند با شماره‌گیری این شماره به بخش‌های مختلف سازمان وصل شوند.

در این سامانه سعی شده است ارتباط با ادارات پر مخاطب سازمان را به صورت یک منوی 9 گزینه‌ای در اختیار مخاطبان قرار گیرد. مدیریت، سرمایه‌گذاری، امور گمرکی، امور پیمان و مناقصات، اداره کار، روابط عمومی، شهرداری، حراست و بازرسی واحدهایی هستند که مخاطبان می‌توانند از طریق این سامانه مستقیماً با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

همچنین در این سامانه گزینه‌ای برای ارتباط با مرکز اطلاعات تلفن منطقه در نظر گرفته شده است که تماس‌گیرندگان می‌توانند ضمن پرسش شماره‌ی واحد سازمانی مورد نظر از این بخش، شماره تلفن ارتباطی تمامی شرکت‌های منطقه را از پاسخگوی آن دریافت کنند.

از زیرمنوهای این سامانه می‌توان به ارتباط با دبیرخانه، ارسال فکس و گذاشتن پیام صوتی برای روابط عمومی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز