خبرگزاری کار ایران

شب گذشته در شهرستان ماهشهر برگزار شد؛

آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۲۲

مراسم رونمایی از نمایش" موج سواری در چشمان سپید" کاری از گروه نمایش رها، *گروه برگزیده جشنواره تئاتر استان خوزستان* به کارگردانی دانیال سیاحی با حضور مسوولان و هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ این مراسم به مناسبت رونمایی از پوستر و کلیپ  نمایش «موج سواری در چشمان سپید» و تقدیر از هنرمندان و عوامل تشکیل دهندی تئاتر فوق به کارگردانی دانیال سیاحی، راس ساعت 20:00 جمعه شب در کافه مون شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم مجری برنامه ضمن خوشامدگویی به حاضرین، از برخی مسولین و هنرمندان بنام  و فرهیخته شهرستان ماهشهر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در حاشیه این مراسم مسعود ضیایی نوازنده و خواننده، دو قطعه موسیقی خود را به نمایش گذاشت.

در ادامه، تعدادی از هنرمندان به بیان خاطرات خود در عرصه هنر پرداختند.

در پایان این مراسم از پدر و همسر امین کاکولکی هنرمند فقید تئاتر و نمایش شهرستان ماهشهر تقدیر بعمل آمد و به رسم یاد بود لوح تقدیر به آنان اهدا گردید.

آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»

آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»آئین رونمایی از پوستر و کلیپ «موج سواری در چشمان سپید»

انتهای پیام/
حنا جلال زاده و ایلیا شریعت
سیده یاسمین موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز