خبرگزاری کار ایران

علی عسکری گفت:

انعقاد تفاهم نامه علمی و تحقیقاتی بین اداره کل بنادر خوزستان و دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۴۲۱

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: تفاهم نامه همکاری های علمی و تحقیقاتی میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز خلیج فارس شهر بندرامام خمینی(ره) با هدف گسترش زمینه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی عسکری ضمن اعلام این خبر بیان داشت: طی آیینی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز خلیج فارس بندرامام خمینی(ره)، سند همکاری علمی و تحقیقاتی به منظور بهره گیری از امکانات علمی، فنی، اقتصادی و تخصصی این مرجع دریایی کشور در استان خوزستان برای توسعه آموزش های بندری و دریایی به امضاء رسید.

عسکری در ادامه افزود: حسب این تفاهم نامه، همکاری ها عمدتا در سه محور مطالعاتی، آموزشی و تحقیقاتی خواهد بود و طرفین متعهد می شوند حسب نیاز، از امکانات و توانمندی های همدیگر برای ارتقاء، توسعه و پیشرفت فعالیت های عملی در بخش های دریایی و بندری بهره بگیرند.

وی همچنین برگزاری سمینارها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی علمی و بهره گیری از ظرفیت های دو طرف جهت اجرای فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی را از اهم نکاتی برشمرد که طی این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

معاون طرح و توسعه ابراز امیدواری کرد توسعه روابط بندر و مراکز آموزشی  و پژوهشی باعث رشد علمی فعالیت های دریایی و بندری گردد و در این زمینه انعقاد تفاهم نامه با مراکز علمی و پژوهشی مستقر در استان خوزستان به عنوان گام  نخست در دستور کار قرار گرفته است.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در استان خوزستان و تنها مرجع حاکمیتی در حوزه دریایی و بندری، همکاری با ارگان های مختلف استان خوزستان را  برای ترویج دانش و فرهنگ و توسعه فعالیت های دریایی و بندری مورد توجه ویژه قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز