خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد؛

اجرای نخستین دوره آموزشی سامانه مکانیزه کارگزاری دریایی و بندری در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۴۸

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: نخستین کارگاه آموزشی–توجیهی نحوه ی استفاده از نسخه ی جدید سامانه ی مکانیزه کارگزاری دریایی و بندری با هدف بهبود سامانه ی مذکور و جلب رضایت بیشتر مشتریان با حضور نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «گرایلو» با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی مرجع دریایی کشور و متولی ارائه خدمات دریایی و بندری به مشتریان است، اظهار داشت: با واگذاری بخش عمده ای از فعالیت های این سازمان در زمینه ی ارائه خدمات دریایی و بندری به بخش خصوصی، شرکت های کارگزار خدمات دریایی و بندری به عنوان بازوهای اجرایی این سازمان در بنادر ایفای نقش می نمایند.

وی در ادامه افزود: نظارت و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات دریایی و بندری به مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا با مشارکت شرکت های کارگزار دریایی و بندری در بنادر، تلاش می شود خدمات با کیفیت مطلوبی به مشتریان ارائه و حداکثر رضایت آنان جلب شود که در این راستا سامانه مکانیزه کارگزاری دریایی و بندری، ابزار مؤثری برای ارزیابی توان این شرکت ها و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان  محسوب می شود.

معاون دریایی و بندری با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۰۰ شرکت کارگزار خدمات دریایی و بندری در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به ثبت رسیده است، بررسی و ارزیابی کیفی آنان را از طریق این سامانه مهم عنوان کرد.

وی با اشاره به آغاز قریب الوقوع بهره برداری از نسخه ی جدید و مکانیزه این سامانه، بیان داشت: این دوره ی آموزشی- توجیهی از طریق  اداره امور کارگزاران دریایی و بندری سازمان بنادر و دریانوردی برای آشنایی شرکت های ارائه دهنده ی خدمات دریایی و بندری  فعال در  مجتمع بندری امام خمینی(ره) با آخرین تغییرات، قابلیت ها و مزیت های مختلف نسخه ی جدید طی  ۲۹ فروردین ماه سال جاری برگزار شد.

گرایلو در ادامه افزود: در این نسخه ی مکانیزه، زمینه ی لازم برای تسهیل در مدیریت فرآیند های عملیاتی، امکان ارزیابی توان و عملکرد شرکت ها و رتبه بندی آنها و یکپارچه سازی وظایف حاکمیتی در بنادر مهیا شده و امکانات متعدد و متنوعی در اختیار مدیران شرکت ها جهت تسهیل پیگیرهای اداری قرار می گیرد.

وی همچنین اعمال قوانین تجاری، بازرگانی و ثبتی، تغییر ساختار پروفایل، برخورداری از  قابلیت مراجعه به سوابق شرکت ها، امکان نظارت مستمر، سهولت گزارش گیری، امکان تبادل اطلاعات با کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی و کاربر پسند بودن را از دیگر مزیت های نسخه ی جدید این سامانه برشمرد.

«گرایلو» با اشاره به همت نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی در جریان برگزاری این دوره آموزشی– توجیهی اظهار داشت: در ادامه این دوره، نشست پرسش و پاسخ  با حضور این مهمانان به منظور رفع ابهامات و روشن ساختن جوانب مختلف این سامانه  و مزایای بهره گیری از آن نیز برگزار شد.

یادآوری می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) نخستین میزبان برگزاری این دوره های آموزشی– توجیهی است که طی آن نحوه ی بهره گیری از امکانات و مزایای آن به شرکت های ارائه دهنده ی خدمات دریایی و بندری آموزش داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز