خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

تحول در نظام برنامه ریزی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۳۶۳

دیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جریان تغییر سبک برنامه ریزی و هدفگذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد که به دنبال انجام یک فعالیت سطحی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، دومین جلسه هیات رئیسه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با دستور کار تکمیل برنامه ریزی برای سال در پیش، برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم به روز آوری روش های برنامه ریزی و هدف گذاری، گفت: آموزش ها، الگوها و چارچوب های لازم برای این مهم از طریق واحد برنامه ریزی در اختیار واحدها قرار می گیرد و در این تغییر به انجام تغییر سطحی بسنده نخواهیم کرد.

سید امید شهیدی نیا، افزود: این تغییر کارکردی، در نتایج فعالیت ها بسیار موثر خواهد بود و نیازمند مشارکت همگانی کارکنان سازمان است. این نوع نگاه در تسهیل انجام امور، پیگیری کارها، انجام به موقع و پاسخگویی مناسب تغییراتی ایجاد خواهد کرد و در عارضه یابی سیستم های پیچیده ی سازمانی بسیار مفید خواهد بود.

وی یادآور شد: اقدامات اینچنینی و حرکت در جهت بهبود علمی فعالیت ها می تواند برای همه ی عوامل درگیر یک تجربه ی خوب باشد و نباید به آن به عنوان یک تکلیف سازمانی و یک اجبار کاری نگاه کرد و برای انجام آن باید از منطقه ی امن خود خارج شده و روال عادی و روزمره فعالیت های خود را با هدف تغییر در روش های موجود، کنار گذاریم.

واحدهای اداره کار، حراست، امور اداری و خدمات، فناوری اطلاعات و امور حقوقی، در دومین جلسه ی سال، گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال 96 را ارائه دادند و مطابق تایید مدیرعامل سازمان، گزارش ها به استانداردهای مورد انتظار نزدیکتر شده است.

الگوی هدفگذاری شده سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص نحوه ی هدفگذاری و تدوین برنامه ها، فراتر و گسترده تر از الگوهای مشابه شرکت های بالادستی است و لذا در این خصوص تاکنون جلسات آموزشی متعددی در این زمینه برگزار شده است.

تاکنون 16 جلسه ی فشرده ی آموزشی برای تشریح نحوه ی بهبود در خصوص برنامه ریزی و هدفگذاری برای نزدیک به 90 درصد واحدهای سازمان برگزار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز