خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۲۹۲

این مراسم، شامگاه جمعه(۲۵ فروردین) با تقدیر از هنرمندان و پیشکسوتان رشته های مختلف در اهواز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مجتبی آقاکوچک زاده سرپرست حوزه هنری خوزستان، در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار و تقدیر از دست اندرکاران این حوزه گفت: برنامه های محوری که در این هفته اجرا کردیم حاصل تمکن مالی حوزه هنری نبود.

وی افزود: به حوزه هنری هیچ گاه به عنوان یک دستگاه فرهنگی متنول اقتصادی نگاه نشد و با تلاش همه هنرمندان و همکاران حوزه هنری بود که همه توان خود را به کار بستند تا این برنامه ها اجرا شود.

 همچنین محمد غدیرزاده، دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب اسلامی و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان، تصریح کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی همرمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شد و حوزه هنری خوزستان هماهنگ با سایر حوزه های هنری کشور برنامه های متنوعی را متناسب با این هفته برگزار کرد.

 وی اضافه کرد: حوزه هنری خوزستان در یک فرایند جدید قرار دارد و از همه هنرمندان می خواهد که مطالبه گرانه خواسته های خود را بیان کنند و ما هم همه توان خود را در طبق اخلاص می گذاریم و به هنرمندان خدمت می کنیم.

غدیرزاده، ابراز امیدواری کرد سال 96، سال موفقیت، کار و تولید حوزه هنری خوزستان باشد و اظهار کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی رخ داد که افتتاح انجمن شعر و داستان و آغاز مجدد محافل شعر خوانی به همت وحید کیانی رئیس مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری از جمله آنهاست.

وی افتتاح انجمن شعر و داستان کودک و نوجوان با همکاری کتابخانه شهید رجایی اهواز، اکران فیلم های منتخب جشنواره رویش، افتتاح ساختمان اداره دفتر حوزه هنری آبادان، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم هنرمند، کارگاه نقد و بررسی آثار نقاشی انقلاب و... را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

در این مراسم از تعدادی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنری تقدیر شد و برخی از آنها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت های حوزه هنری استان پرداختند و از کتاب هویت موسیقی شوشتر رونمایی شد.

همچنین عبدالله ساکیه از مبارزان انقلابی ضد رژیم پهلوی و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از فعالیت های انقلابی خود در قبل از انقلاب پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز