خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبر داد:

آلمانی ها، آتش نشانی پتروشیمی ها را تجهیز می کنند

مدیرعامل وفرماندهی ارشد HSE ، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: با شرکت زیگلر آلمان در خصوص تامین نیازمندیهای حوزه ایمنی و آتش نشانی این منطقه مذاکره کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سیدامید شهیدی نیا، گفت: گروهی از شرکت زیگلر آلمان به دعوت این سازمان جهت انجام مذاکرات و بررسی های تخصصی در حوزه ی ایمنی و آتش نشانی (چهارشنبه 18 اسفند 95) به منطقه آمدند.

وی افزود: در پی سفر بهمن ماه هیاتی از استان خوزستان به لهستان و بازدید از شرکت زیگلر آلمان در راه بازگشت، اهمیت توجه به زیرساختهای سخت افزاری ایمنی و آتش نشانی منطقه، فرمانده ی ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بر آن شدیم تا با دعوت از این شرکت برای بازدید از منطقه، بررسی ها و مذاکرات بیشتری را در خصوص تامین نیازهای تجهیزاتی تخصصی آتش نشانی انجام دهیم.

لازم به ذکر است، هیات آلمانی، ضمن بازدید از تاسیسات این حوزه، پیش از حضور در جلسه با فرمانده ی ارشد HSE منطقه، طی چند جلسه ی کارشناسی با مسئولین HSE و ایمنی آتش نشانی راهکارهای بهره گیری دوجانبه از پتانسیل های دو طرف را به بحث و بررسی گذاردند.

 

 

کد خبر : ۴۶۸۳۵۵