خبرگزاری کار ایران

توسط معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز؛

مکان جدید استقرار دستفروشان اهوازی مشخص شد

معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز ، گفت: با دستور اکید شهردار اهواز مبنی بر ساماندهی دست‌فروشان این شهر، محل جدید آنان در باند کندرو جاده ساحلی، حد فاصل بیمارستان حضرت فاطمه زهرا«س» و پل پنجم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا حلاج دزفولی با بیان اینکه دست‌فروشان در هسته مرکزی شهر در حال فعالیت هستند، گفت: مشکل دست‌فروشان هسته مرکزی شهر یکی از مشکلات قدیمی شهر اهواز بود که موجبات نارضایتی شهروندان و کسبه هسته مرکزی شهر به ویژه خیابان امام (ره) و خیابان سلمان فارسی را به دنبال داشت.

وی افزود: در سالهای گذشته شهرداری و دیگر ارگان‌های شهر در طرح‌های مختلف با این مشکل دست و پنجه نرم کرده بودند و راه‌های زیادی تجربه شد اما بنا به دلایلی این معضل حل نشد و اکنون با دستور اکید سیدخلف موسوی شهردار اهواز در ماه‌های قبل سد معبر هسته مرکزی شهر به صورت کامل از بین رفت و از ادامه فعالیت دست‌فروشان جلوگیری شد.

وی در ادامه گفت: ابتدا محلی در پارک ربیع برای ادامه فعالیت دست‌فروشان مشخص کردیم که از نظر روشنایی، امنیت و مسائل بهداشتی به صورت کامل آماده فعالیت بود اما مورد استقبال دست‌فروشان قرار نگرفت. اما در هفته گذشته و با دستور اکید شهردار اهواز مبنی بر ساماندهی دست‌فروشان، محل جدیدی واقع در باند کندرو جاده ساحلی، حد فاصل بیمارستان حضرت فاطمه زهرا«س» و پل پنجم مشخص شد که مورد استقبال دست‌فروشان هسته مرکزی شهر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته همه دست‌فروشان واقعی هسته مرکزی شهر بعد از شناسایی، ثبت‌نام، صدور کارت و مجوز ادامه فعالیت در غرفه مشخص‌شده توسط شهرداری، شروع به کار کردند که این امر مورد استقبال شهروندان  اهوازی نیز قرار گرفت.

 

کد خبر : ۴۶۳۷۶۴