خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

«ناجی فرحانی صدر» رسما شهردار چوئبده شد/ فرحانی صدر: اولویتم شهرسازی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۶۴

فرحانی صدر بعد از معارفه خود گفت و گوی اختصاصی، اظهار کرد: درست است که عهده دار سمت شهردار چوئبده شدم ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی چوئبده و شرایطی که این شهر دارد، الویتم شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، ناجی فرحانی صدر، افزود: هر آنکس که در راستای رفاه مردم، توسعه شهر و اعتلای نام چوئبده در کنار ما باشد دست وی را می بوسیم.

شهردار چوئبده با تاکید بر اینکه این شهر تاکنون ماهیت شهری را پیدا نکرده است، تصریح کرد: به جرأت می توان گفت زیرساخت های شهری در چوئبده در حد صفر است.

فرحانی صدر بیان کرد: علاه بر چشم انداز 20 ساله شهری، برنامه 5 ساله عمرانی و خدماتی را نیز آماده کرده ام که با بهره گیری از متخصصان و خبرگان عزیز این برنامه ها انجام شده است و برنامه هایی که اجرای آن اولویت داشته باشد را به صورت فوری محقق می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرحانی صدر 37 ساله و متولد شهر چوئبده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته شهرسازی است.

6 سال عضویت در شورای اسلامی شهر چمران، اشتغال در صنایع پتروشیمی، اشتغال در آموزش و پرورش، مدرس دانشگاه، کارشناس برنامه و بودجه استان خوزستان فقط بخشی از سوابق فرحانی صدر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز