خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

انتصابات یک فرصت است اما همیشگی نیست/کرامت انسانی جایگاه خاصی دارد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در جلسه معارفه و اعلام رسمی احکام جدید مسئولین این سازمان، مجددا شهادت آتش نشانان جان بر کف حادثه ی ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت و تلاش و ایثارگری آنها را یادآور حادثه ی چند ماه پیش بوعلی سینا دانست که اطفای یک حریق منجر به بروز رشادت های جهادگونه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید امید شهیدی نیا، با اشاره به جابجایی های اخیر در سمت های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: آغاز این تغییرات، از تغییرات ساختار سازمانی سازمان ما شروع شد که سالها دنبال آن بودیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری همه ی کارکنان برای پویایی، اثر بخشی و فعال سازی پتانسیل های ساختار جدید، تغییرات را اتفاقی طبیعی در سازمان دانست و تاکید کرد: در تغییرات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، هیچ نگاهی جز شایسته سالاری و ارزیابی عملکرد در ورای جابجایی های سازمان نیست.

شهیدی نیا، ارتقای عملکرد را از همه ی همکاران خود خواست و هدف از تغییرات را حرکت های رو به جلو در این زمینه عنوان کرد.

وی از مسئولین واحدهای سازمان خواست تا با اختیار کامل در حوزه ی درون واحدی، با تمام توان در تحقق اهداف تعیین شده و خطوط کلی سازمان به جلو حرکت کنند و افزود: تنها فاکتوری که می تواند حاشیه ی امنی برای مسئولین واحدهای سازمان ما ایجاد کند ارتقای عملکرد و کسب نتایج مورد انتظار است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، که تجربه ای 33 ساله در صنعت دارد و مشاغل خود را از پایه، طی کرده است، به همکاران خود توصیه کرد که همواره در صدد این باشند که شرایط و توانمندی های خود را ارتقا دهند و در مسیر رشد و تعالی حرکت کنند و یادآور شد: کسانی که نگاهشان نگاه ارتقای دانش و عملکرد کاری خودشان است بدانند که همه جا دیده می‌شوند و رشد می‌کنند.

وی که پیش از این نیز باز بودن مسیر رشد شغلی برای همه را گفته بود، ضمن تاکید مجدد این موضوع، خاطر نشان کرد: ما در انتصابات، همواره به همکاران خود یادآور می شویم که این یک فرصت است اما همیشگی نیست.

شهیدی نیا در پایان سخنان خود گفت: ما در تمامی احکام خود توجه به کرامت انسانی را مورد تاکید قرار داده ایم. برخوردهای خوب و حرفه ای با نیروی انسانی منجر به افزایش انگیزه ها می شود و حساسیت ما در این زمینه بالاست؛ لذا از مسئولین انتظار داریم این نکته را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

روز پیش از این جلسه ، ۶ حکم انتصاب در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی صادر شد.

 

کد خبر : ۴۵۱۲۵۱