خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

جاده دارخوین به خور دورق تعریض می‌شود

نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان سه دستاورد برای شهرستان شادگان داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الاسلام ناصری نژاد در گفتگوی اختصاصی با ایلنا گفت: سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان، علاوه بر اینکه در نگاه استانی و ملی دستاوردهای خوبی برای مردم داشته، اما به‌صورت اخص برای شهرستان شادگان سه دستاورد مهم را در پی داشت.

ناصری نژاد ادامه داد: اجرای عملیات ۴ خطه کردن جاده دارخوین به خور دورق که در این سال‌ها باعث تلفات جانی و مالی برای مردم شده، از جمله توافقاتی بود که به عمل آمد.

وی افزود: در بحث حمل‌ونقل ریلی، علاوه بر دوخطه کردن خطوط آهن بین اهواز و بندر امام که مردم شادگان نیز از آن بهره‌مند هستند، مقرر گردید تا خط آهن بندر امام – شادگان – خرمشهر و بصره نیز در دستور کار قرار گیرد که این مهم باعث رونق منطقه در آینده خواهد شد.

ناصری نژاد در خصوص بندر صادراتی شادگان گفت: با دستور وزیر از این پس محصولات صادراتی شهرستان بخصوص خرما، با شناورهای کوچک به بندر امام جهت بارگیری در کشتی‌های بزرگ‌تر جهت ارسال به بازار جهانی منتقل می‌شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد که در صورت استفاده صحیح از توانمندی‌های استان خوزستان، علاوه بر رفع محرومیت و اشتغال‌زایی در استان، می‌توان باعث رونق و توسعه‌ی سایر نقاط کشور گردید.

 

کد خبر : ۴۲۳۲۱۲