خبرگزاری کار ایران

در آستانه‌ اربعین حسینی صورت گرفت؛

تأکید استاندار خوزستان بر نظارت بهداشتی مواکب زوار کربلا در مرز شلمچه

استاندار خوزستان ضمن بازدید از مرز شلمچه، بر نظارت بهداشتی بر مواکب خدماتی به زوار کربلا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در این بازدید که روز گذشته صورت گرفت، گفت: پیمانکار برای تعریض جاده شلمچه قول مساعد داده و در وقت مقرر، کار را تحویل می‌دهد.

وی روند کاری در مرز شلمچه را خوب توصیف کرد و گفت: تجهیزات گذرگاه‌های گذرنامه پایانه مرزی از شنبه یکم آبان به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود و تردد مسافران از این گذرگاه‌ها از سر گرفته خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه توقف‌گاه خودروها در مرز شلمچه ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در حال حاضر، مواکب در مرز شلمچه مستقر شده‌اند و برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: امسال مرز شلمچه برای تردد اتباع خارجی آماده شده و عبور این اتباع بدون دغدغه انجام می‌شود.

شریعتی با اشاره به محوطه‌سازی پایانه مرزی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند کار محوطه‌سازی پایانه مرزی، تأکید فراوان شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از زحمات فرماندار ویژه خرمشهر و متصدیان دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد و گفت: فرماندار ویژه خرمشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همه‌ی زیرساخت‌ها را برای عبور زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه آماده کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در خوزستان ابراز امیدواری کرد: خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی همراه با نظافت، سلامت و بهداشت و درمان باشد.

کد خبر : ۴۲۱۲۵۸