خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاپیکو خبر داد:

بسیج تمام نیروهای تاپیکو برای مهار آتش در پتروشیمی بوعلی سینا

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۸۷

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین– تاپیکو گفت: به محض وقوع آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا، تمام واحدهای این شرکت مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تمام توان برای مهار حریق وارد عمل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، غلامرضا امیرشقاقی، ساعتی پیش در گفتگوی اختصاصی با ایلنا گفت: واحدهای تابعه‌ی تاپیکو در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به‌ محض اطلاع از وقوع حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا، با تمام امکانات خود به محل اعزام و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای اضطراری نیز با حضور مدیران عامل پتروشیمی‌های تابعه ازجمله غدیر، فارابی، فن‌آوران و ... برگزار شد و آخرین وضعیت منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل تاپیکو افزود: خطر همیشه وجود دارد، ولی کنترل آن دست ماست. به همین خاطر به مدیران عامل ابلاغ شد تا تمام سیستم‌های ایمنی اتوماتیک را به‌صورت دوره‌ای بازدید کنند و از صحت عملکرد آنان مطمئن شوند.

امیرشقاقی گفت: به‌منظور پیش‌گیری از سوانح احتمالی، اجرای مانورهای آمادگی در دستور کار قرار داده شد تا هرکس بداند که در زمان وقوع حادثه، وظیفه‌ اصلی او چیست.

وی همچنین بر لزوم بازنگری تجهیزات موجود اطفای حریق و مقابله با سوانح در شرکت‌های تابعه تأکید کرد.

انتهای پیام/
یوسف کریمی
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز