خبرگزاری کار ایران

درخواست معاون سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان؛

مربیان خوزستان به اردوی ملی اعزام می‌شوند

معاون سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان گفت: شهرستان هندیجان با توجه به جمعیت کم دانش‌آموزی که دارد، اما در بین شهرستان‌های فعال سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، زاهد احمدی در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: در همایش «یاور مربیان» و چند همایشی که قبلاً در هندیجان برگزارشده بود، رئیس سازمان دانش آموزی استان به دلیل مشغله‌های شغلی و کاری در مأموریت‌هایی که داشتند نتوانستد در این همایش‌ها شرکت کنند به همین خاطر بر خود دیدیم که ما در جمع مربیان پیشتاز و فرزانه این شهرستان حضور پیدا کنیم و از آن‌ها بابت زحماتشان تقدیر و تشکر کنیم و تجدید بیعتی باشد برای آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ که بتوانند با توان و تلاش بیشتری گروهای پیشتاز فرزانه بیشتری را در سطح مدارس خوزستان تشکیل دهند و به اهداف عالیه و متعالیه سازمان دانش‌آموزی نزدیک‌تر شوند.

وی افزود: ظرفیت و پتانسیلی که در مدیریت آموزش‌وپرورش و مربیان پیشتاز و فرزانه شهرستان هندیجان وجود دارد، افق و چشم‌انداز روشنی را می‌توان برای این شهرستان تخمین زد.

معاون سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان بیان داشت: در سطح شهرستان هندیجان سازمان دانش‌آموزی کارهای خوبی انجام داده اما این شهرستان ظرفیت کارایی بهتر و به‌مراتب بیشتری را دارد و قطعاً در سال ۹۶-۹۵ با این تلاش و کوشش به آن نقطه‌ای که مدنظر است خواهند رسید و در سطح استان هم می‌تواند افق بسیار روشنی داشته باشد.

احمدی تأکید کرد: سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان، هم در اهداف تشکیلاتی و هم در اهداف فرعی و مأموریت‌های خود موفق بوده است ولی در سطح استان ظرفیت‌هایی وجود دارد تا ما خود را به سطح ملی و کشوری برسانیم و انشاء الله با مدیریت رئیس سازمان دانش‌آموزی استان این کار مهم هم محقق خواهد شد.

وی در خصوص اردوی تابستانه دانش آموزان پیشتاز و فرزانه گفت: سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان هر سال، تابستان، برنامه اردوی ملی را در اردوگاه شهید باهنر تهران تدارک می‌بیند اما امسال با سال‌های قبل متفاوت‌تر خواهد بود. امسال علاوه بر مربیان پیشتاز و فرزانه که به اردوی ملی به تهران فرستاده می‌شوند، دانش آموزان پیشتاز و فرزانه هم در قالب این اردوها به تهران فرستاده می‌شوند، هرچند آن‌ها جداگانه آموزش خواهند دید و مهارت‌های خود را به عرصه ظهور خواهند رساند.

احمدی اظهار کرد: برای تابستان امسال اردوی پیشتازان و مربیان و اردوی فرزانگان و مربیان، جزء برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان است و قصد داریم برای تکمیل مهارت‌ها برای اینکه سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان مثل سال قبل در سطح کشور و بین استان‌های دیگر موفق باشند، تلاش نمائیم.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی استان امسال قصد دارد پیش اردویی در یکی از شهرهای استان برگزار کند که ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی که احیانا" مربیان و کار تشکیلاتی سازمان داشته باشند انشاء الله در این پیش اردو برطرف شود و ما بتوانیم با دست‌پر در اردوی ملی شرکت کنیم.

کد خبر : ۳۸۵۱۱۳