خبرگزاری کار ایران

علی خدادادی:

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در خوزستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۱۳۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در هفته ملی هلال احمر و صلیب سرخ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی امروز با اشاره به برگزاری 21 برنامه به مناسبت هفته هلال احمر در خوزستان اظهار کرد: فراخوان عضویت جوانان و داوطلبان، افتتاح طرح سلامت‌یار در بیمارستان گلستان اهواز، برگزاری پروژه حمایت ماندگار (اهدای خون) در سراسر استان و افتتاح نخستین خانه هلال در روستای عشاره اهواز از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین برپایی کاروان‌های سلامت در مناطق محروم، برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد در سراسر استان و برگزاری انتخابات استانی مجمع دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر خوزستان در این هفته خواهد بود.

خدادادی گفت: چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نیز در این هفته همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار و نوع دوست و خیرین در این موسسه خیریه مردمی و غیردولتی و فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: مرحله اول سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در اهواز و سایر شهرهای استان برگزار می شود.

خدادادی افزود: این انتخابات در تمام شهرستان هایی که شعبه جمعیت در آن دایر و فعال است و دارای حد نصاب لازم و فعالانه داوطلبان برای انتخابات می باشند برگزار شده و تمامی اعضای فعال واجد شرایط عضویت در مجامع شهرستان،‌ حق رای و انتخاب اعضای شورای اجرایی شهرستان مربوطه را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز