خبرگزاری کار ایران

به‌دلیل حاکمیت جو ناپایدار صورت گرفت

آماده باش تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر خوزستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: به‌دلیل حاکمیت جو ناپایدار در سطح استان خوزستان و احتمال سیلابی شدن رودخانه‎ها در برخی شهرها، ۴۰ تیم واکنش سریع هلال احمر در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق سلامت امروز اظهار کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وجود جو ناپایدار در سطح استان و احتمال طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها، عوامل امدادی هلال احمر خوزستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: بر همین اساس 40 تیم واکنش سریع و تیم امداد هوایی هلال احمر با آمادگی کامل حوادث احتمالی را تحت پوشش قرار خواهند داد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه تجهیزات اسکان اضطراری فراهم شده است، بیان کرد: علاوه بر زیرنظر داشتن حوادث طبیعی از جمله سیلابی شدن رودخانه‌ها، اعضای جمعیت، بحث امداد جاده‌ای را با توجه به سرعت بالای باد و خطرات احتمالی با دقت بیشتری پیگیری می‌کنند.

وی درباره حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در روز گذشته گفت: روز گذشته در محور ایذه به شهرکرد یک دستگاه اتوبوس واژگون شد که امداد جاده‌ای هلال احمر، کمک رسانی به حادثه دیدگان را انجام داد.

سلامت با اشاره به اینکه این حادثه 10 نفر مصدوم داشته‌است، عنوان کرد: در پی این واژگونی 14 نفر حادثه دیده‌اند و متأسفانه 3 نفر فوت کردند.

کد خبر : ۳۶۰۹۷۳