خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امیدیه خبر داد:

اجرای 400 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در شهرستان امیدیه

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۰۵

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امیدیه گفت: در سال گذشته به میزان 398 هزار و767 نفرساعت آموزش مهارتی دربخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حبیب غفاری با اعلام این مطلب افزود: این آموزش‌ها با رویکرد صنعت، کشاورزی، خدمات در بخش مراکز ثابت، آموزشگاه آزاد، آموزش‌روستایی، در بخش تفاهم‌نامه، صنعت ساختمان، مددجویان کمیته امام خمینی(ره)، سازمان بسیج مهندسین و نظام مهندسی ارایه شد.

غفاری به تشریح فعالیت‌های آموزش‌مرکز پرداخت و عنوان کرد: از این میزان آموزش‌اجراشده، 82هزار و 855 نفر ساعت آموزش در 13 حرفه از قبیل تعمیرکار اتومبیل‌های سواری، تعمیرکار برق خودرو، پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای، پرورش دهنده زنبور عسل، آموزش کار آفرینی در مراکز ثابت دولتی برادران و رشته‌های سازنده عروسک‌های خمیر چینی، کمک برقکار ساختمان، سوخت‌نگار چوب و نی، چاپ باتیک، جواهرساز سیمی، کیف دوزی، حجم ساز با خمیر سنگ و معرق کار ساقه گندم در مرکز خواهران ارائه که از این میزان، 41395 نفرساعت‌ویژه براداران و 41460 نفر ساعت برای خواهران بصورت رایگان اجراشد.

وی ادامه داد: بخش آموزش روستایی به منظور رفاه حال روستائیان و استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای، در رشته های پرورش قارچ دکمه ای به میزان3135 نفرساعت آموزش برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز