خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اعلام کرد

عدالت اجتماعی محقق نمی‌شود مگر با سرمایه‌گذاری بر منابع انسانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: سرمایه‌گذاری در مهارت‌آموزی و تربیت نیروی انسانی باعث توانمندسازی نیروی ماهرو متخصص متناسب با بازار کار است و این از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالنبی سواعدی در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در سازمان منطقه آزاد اروند  ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای یکی از ضرورت‌های رشد و توسعه اقتصادی است که نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد دارد.

سواعدی عنوان کرد: شاخص منابع انسانی در خوزستان یک مزیت به شمار می‌رود و از این مزیت می‌توان در توسعه اشتغال پایدار استفاده کرد و این زمینه ارزشمند بدون توجه به رشد و توسعه منابع انسانی امکان‌پذیر نیست و عدالت اجتماعی محقق نمی‌شود مگر اینکه  بر روی منابع انسانی سرمایه‌گذاری شود.

سواعدی افزود:سرمایه‌گذاری بر روی منابع انسانی بهترین نوع سرمایه‌گذاری است و این مهم باعث رشد و بالندگی کشور خواهد شد.

وی در پایان به ارائه گزارشی در خصوص اجرای شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پرداخت و گفت: این مسابقات باعث تشویق جوانان برای یادگیری مهارت می‌شود تا با کسب مهارت پا به عرصه‌های جهانی گذاشته و برای خود ایجاد شغل کنند.

 

 

 

کد خبر : ۳۴۳۵۱۹