خبرگزاری کار ایران

در ۵ ماه گذشته اتفاق افتاد

کشف و امحاء یک تن و نیم مواد غذایی فاسد در هندیجان

معاون فرماندار هندیجان در جلسه شورای سلامت و ایمنی غذایی در حضور فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: با نظارت و بازرسی بهداشتی شبکه بهداشت و درمان در طول ۵ ماه گذشته، یک تن ونیم انواع مواد غذایی شامل لبنیات و نوشابه‌ها از محل‌های فروش مواد غذایی سطح شهرستان هندیجان کشف و امحاء شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیرعلی توسلی در ادامه افزود: مجوز بهره‌برداری بیمارستان هندیجان نیز صادر شده که تحولات خوبی در زمینه‌ی سلامت به وجود خواهد آمد.

توسلی عنوان کرد: جایگاه استانی شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گذشته چهارم بود، ولی امسال به رتبه دوم استانی ارتقاء یافته است. این شبکه بهداشت و درمان، قبلاً زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان بوده ولی به دانشکده علوم پزشکی اهواز انتقال داده شده است. 

وی خاطرنشان شد: بخش‌های اطفال و داخلی، متخصص زنان و زایمان و بخش بستری در این بیمارستان راه‌اندازی شده است.

توسلی در ادامه گفت: در مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت شهرستان قرار شده بود با کمک خیرین و شبکه بهداشت و درمان یک دستگاه دیالیزی خریداری شود، ولی تاکنون این امر محقق نشده و  مردم و مسئولان درخواست خرید و راه‌اندازی این دستگاه را دارند.

در پایان جلسه، از دکتر محمد فرخی مسئول داروخانه شبانه‌روزی و داروساز شهرستان هندیجان از سوی فرمانداری و ریاست شبکه بهداشت و درمان، با اهداء لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر : ۳۵۴۲۰۱