خبرگزاری کار ایران

رئیس زندان مرکزی اهواز خبر داد:

اعطای ۲۱۰ گواهینامه پایان دوره آموزش مهارتی به زندانیان

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۵۵۳

رئیس زندان مرکزی اهواز گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان جهاد کشاورزی و برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط واحد اشتغال این زندان، تعداد ۲۱۰ گواهینامه پایان دوره آموزش مهارتی به زندانیان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهرام کریمی صبح امروز افزود: با عنایت به تأکیدات مدیرکل زندان‌های استان در خصوص اهمیت برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در راستای توانمندسازی زندانیان و بازگرداندن سعادتمندانه آنان به جامعه، این زندان اقدام به برگزاری دوره آموزشی در ۵ رشته کرد و به زندانیانی که در آزمون‌های کتبی و عملی حد نصاب نمره را کسب کردند، گواهینامه پایان دوره اهدا شد.

رئیس زندان مرکزی اهواز همچنین خاطر نشان ساخت: این زندان در رشته‌های تولید کود ورمی کپوست، احداث نخلستان، پرورش قارچ‌های خوراکی، کاشت تاک و زراعت گندم، اقدام به برگزاری دوره آموزشی مهارتی کرده است.

بهرام کریمی در ادامه گفت: با توجه به فضای موجود و علاقه‌مندی وافر زندانیان جهت شرکت در فعالیت‌های مؤثر در زمینه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی، حمایت و پشتیبانی بیش‌ از پیش در خصوص همکاری و تخصیص اعتبار، چنین انتظاری وجود دارد چرا که از اولویت‌های اصلی ما، ارتقاء سطح دانش و مهارت زندانیان جهت پر کردن اوقات فراغت، فراگیری حرفه و  کاهش آسیب‌ها از این طریق است.

گفتنی است با حضور رئیس زندان مرکزی به تعدادی از زندانیان شرکت‌کننده در این دوره‌ها، گواهینامه‌ پایان دوره اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز