خبرگزاری کار ایران

با حضور مقامات محلی و استانی

خانه بهداشت محمید شهرستان شوش افتتاح شد

خانه بهداشت روستای محمید از توابع بخش مرکزی شوش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی دولت تدبیر و امید و طرح تحول نظام سلامت، در مراسمی، خانه بهداشت جدیدالاحداث روستای محمید از توابع بخش مرکزی شوش با حضور سید راضی نوری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خوزستان، رضا نجاتی فرماندار شوش، یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، محسن حاذقی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این آیین در سخنانی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی هم‌وطنان عرب‌زبان، اظهار کرد: هر 19 خانه بهداشت شوش خیلی زودتر می‌بایست افتتاح می‌شدند، و بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای محمید نیز یکی از همین وظایف و کارهای معطل مانده است که خوشبختانه به نتیجه رسید.

یوسف پریدار افزود: از نظر توسعه شبکه بهداشت و درمان، شوش عقب مانده است و با تلاش دوچندانی که در دو سال گذشته صورت گرفت، در راستای جبران این عقب افتادگی در دو سطح، گام برداشته‌ایم که گام اول آن ارائه سطح یک خدمات بهداشتی و درمانی و گام دوم آن را ارائه خدمات سطح دو درمانی تخصصی تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی مشخصی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول تدوین شده، که بر طبق آن برنامه‌ریزی، قدم به قدم جلو خواهیم رفت.

پریدار با تشکر و قدردانی از دهیاران، شوراها و بخشداران شوش، تاکید کرد: بدون مساعدت، همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در حوزه‌های خارج از دانشگاه، قادر به انجام کارها نخواهیم بود و احداث خانه‌های بهداشت در واقع کرد بارز این مشارکت هستند.

کد خبر : ۳۴۴۹۲۹