خبرگزاری کار ایران

در پی اقدام خیرخواهانه اهدای عضو صورت گرفت؛

تقدیر بخشدار بندر امام خمینی از خانواده مرحومه زکی‌زاده

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۶۶

اقدام خیرخواهانهٔ این خانواده خیّر، باعثاهدای زندگی به سه بیمار نیازمند عضو شده است.

در پی مرگ مغزی مرحومه مولود زکی‌زاده و موافقت خانواده وی با اهدای اعضای بدن فرزند خود به بیماران نیازمند عضو، بخشدار بندر امام خمینی «ره»، از اقدام خداپسندانهٔ این خانواده خیّر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سید مهران رفیعی در گفتگوی اختصاصی با این خبرگزاری گفت: هر چند غم از دست دادن فرزند در عنفوان جوانی بسیار سخت و اندوهبار است، اما اقدام خانوادهٔ خاج غلامعلی زکی‌زاده که از خیّرین و معتمدین بندر امام می‌باشند در اهدای اعضای بدن فرزندشان به سه بیمار نیازمند، نشان از درک بالا و احساس مسوولیت این خانواده در قبال همنوعان خود دارد.

وی با آرزوی علوّ درجات و رحمت الهی برای آن مرحومه، از خداوند منان خواست تا به بازماندگان این بانوی درگذشته، صبر و شکیبایی عنایت فرماید.

لازم به ذکر است که شادروان مولود زکی‌زاده، چند روز قبل در مسیر آزاد راه بندر امام به اهواز دچار سانحه رانندگی و مرگ مغزی شد که با موافقت خانوادهٔ وی، قلب و دو کلیهٔ او به سه بیمار نیازمند در بیمارستان گلستان اهواز اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز