خبرگزاری کار ایران

توسط جانشین فرماندهی سپاه شهرستان؛

برنامه‌های هفته بسیج در هندیجان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۴۵

هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت مخصوصاً جوانان پرشور است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان هندیجان گفت: هفته بسیج، یادآور جان فشانی‌های رزمندگان اسلام را، گرامی می‌داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سرگرد حسین خنافره شب گذشته در گفتگویی اختصاصی با این خبرگزاری افزود: هفته بسیج فرصتی است برای زنده نگه داشتن ارزش و روح بسیجی در ملت است و در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت مخصوصاً جوانان پرشور می‌باشد، بسیج عظیم‌ترین و ماندگار‌ترین یادگار امام عزیز عظیم القدر ما می‌باشد.

وی تأکید کرد: در راستای لبیک به امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه تفکر بسیجی در کشور، این ناحیه ضمن سازماندهی بسیجیان، آحاد ملت را جهت دفاع و کمک به پیشرفت کشور بکارگیری و هدایت می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران هندیجان اظهار کرد: ناحیه هندیجان جهت بزرگداشت این هفته برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری یادواره‌های شهداء، رژه حماسی بسیجیان، مسابقات ورزشی، گردهمایی رزمندگان و اردوهای جهادی، دیدار با خانواده‌های شهداء، نشست‌های روشنگری و بصیرتی و فرهنگی برگزار کرده و همچنین از چهره‌های بر‌تر و موفق بسیجی تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

سرگرد خنافره بیان کرد: برنامه‌های دیگری که در این هفته خواهیم داشت از جمله دیدار با امام جمعه، مراسم غبار روبی مزار شهداء، طرح جمع آوری جهیزیه برای نیازمندان، کارگاه آموزش ازدواج آسان، جلسات امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جشنواره شعر عاشورایی، افتتاح دو سوله ورزشی، درمان رایگان شبکه بهداشت و درمان، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم هندیجان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز