خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز:

دستگاه‌های اجرایی در ستاد مدیریت بحران نماینده دائمی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۵۷

دستگاه‌های اجرایی توان و تجهیزات خود را برای استفاده در زمان بحران مشخص کرده و کارآیی تجهیزات را مورد بررسی قراردهند زیرا در مواقع ایجاد بحران، زمان اقدام برای کاهش آسیب‌ها بسیار مهم است.

فرماندار اهواز گفت: همه دستگاه‌های اجرایی نماینده دائمی خود در ستاد مدیریت بحران شهرستان را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسماعیل ارزانی بیرگانی در جلسه ستاد بحران شهرستان اهواز افزود: با قرار گرفتن در فصل بارندگی، لازم است ستاد حوادثهمه دستگاه‌ها فعال و کشیک آنها برقرار باشد.

او تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی توان و تجهیزات خود را برای استفاده در زمان بحران مشخص کرده و کارآیی تجهیزات را مورد بررسی قراردهند، زیرا در مواقع ایجاد بحران، زمان اقدام برای کاهش آسیب‌ها بسیار مهم است.

او درباره الزامات قانونی برای همکاری همه دستگاه‌های دولتی و حتی استفاده از تجهیزات بخش خصوصی در زمان بحران خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که درشروع فصل بارندگی، وظیفه کنترل آبگرفتگی و مدیریت سیلاب را بر عهده دارند، با هم هماهنگ باشند.

علیرضا عالی پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز در این جلسه درباره مانور بررسی آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری اهواز گفت: ۱۰ ایستگاه مشترک شهرداری و شرکت آب و فاضلاب، ۲۵ دستگاه پمپ تانکرهای فضای سبز، ۱۵ دستگاه مکنده، ۱۲ دستگاه پمپ اس پی سیار، ۱۹ دستگاه خودروی امداد رسان و ۸ ایستگاه ثابت پمپاژ شهرداری، عمده امکانات شهرداری اهواز برای دفع آب‌های سطحی و مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

او ادامه داد: به دلیل اینکه دفع آبهای سطحی در اهواز مبتنی بر شبکه فاضلاب است، همکاری بین بخشی نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز