خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای متولی /

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شادگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۷۳

مؤثر‌ترین اقدام در راستای پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کارگاههای آموزشی، اطلاع رسانی و حساس نمودن جامعه به مضرات مصرف مواد مخدر می‌باشد.

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شادگان به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای متولی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان طی این جلسه بر اقدام جدی دستگاه‌ها در بحثپیشگیری و مقابله با مصرف مواد مخدر تأکید نمود و از حاضرین بویژه مسئولین کمیته‌های پنج گانه خواست تا به ارائه آمار و ارقام و گزارش، بدون ارائه راهکارهای عملی اکتفا ننمایند.

وی ادامه داد: تا حد الامکان برنامه‌ها و راهکارهایی که ارائه می‌گردد بار مالی نداشته باشد، چون بدلیل کمبود منابع مالی احتمال عملیاتی نشدن بسیاری از برنامه‌ها وجود خواهد داشت.

فرج اللهی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: مؤثر‌ترین اقدام در راستای پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کارگاههای آموزشی، اطلاع رسانی و حساس نمودن جامعه بویژه خانواده‌ها به مضرات مصرف مواد مخدر می‌باشد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و میدان دادن به فعالیتهای انسانی و غیر مادی آن‌ها می‌تواند در بحثپیشگیری از اعتیاد مؤثر واقع گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز