خبرگزاری کار ایران

با حضور کلیه سازمانهای امدادی و خدماتی استان خوزستان؛

مانور هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان حمیدیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۴۳

این مانوردر راستای آمادگی سازمان‌های امدادی استان جهت مقابله با حوادثو بلایای طبیعی برگزار شد.

امروز و باحضور کلیه سازمان‌های امدادی و خدماتی استان خوزستان، مانور هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان حمیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مانور در راستای آمادگی سازمان‌های امدادی استان جهت مقابله با حوادثو بلایای طبیعی برگزار شد.

در این مانور ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵،۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان حضور داشتند.

" میرخشتی " مدیر حوادثو فوریتهای پزشکی استان در حاشیه برگزاری مانور فوق با اشاره به آمادگی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان جهت مقابله با تمامی حوادثو بلایای طبیعی، از آمادگی این مرکز جهت خدمات رسانی ۲۴ ساعته به کلیه هم استانی‌های عزیز خبر داد.

وی افزود: تمامی پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان با توکل بر خدا و حمایت‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در همه شرایط آمادگی دارند که در هر نقطه از استان و یا استان‌های همجوار چنانچه حادثه‌ای رخ دهد در اسرع وقت خدمات لازم را ارائه دهند.

میرخشتی ادامه داد: با توجه به وجود شرایط اقلیمی خاص، بیماریهای تنفسی و همچنین سوانح و حوادثدر استان از مسئولین محترم کشوری و استانی و مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخواست داریم نسبت به تقویت ناوگان امدادی از جمله آمبولانس و خودروی کمک دار و استخدام نیروی انسانی مرتبط، با این مرکز همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز