خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی محیط بانان خوزستان در ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۰۹

در این دوره آموزشی دریانوردی، پرسنل محیط‌بان با مهارتهای دریایی از قبیل قایق رانی، شنا، نجات غریق و… آشنا شدند.

یک دوره آموزش دریانوردی، جهت پرسنل محیط‌بان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احمد رضا لاهیجان‌زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، بروز رسانی مهارت محیط بانان و آمادگی جسمانی آنها جهت انجام وظایف سازمانی است.

وی افزود: به منظور پایش نواحی ساحلی، دریا، رودخانه‌ها وتالاب‌ها، دانستن مهارتهای دریانوردی وقایقرانی از ضرورتهایی بود تا این دوره برگزار شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: در زمینه سایر فعالیتهای سازمانی محیط بانان، دوره‌های آموزشی پیش بینی شده است که طی برنامه منظم برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کلیه نیروهای محیط‌بان استان، دوره آشنایی ضابطین دادگستری را به خوبی گذرانده‌اند.

لاهیجان‌زاده از استان خوزستان بعنوان یکی از مراکز برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل محیط زیست نام برد وگفت: در پارک ملی کرخه، مرکز آموزش جنوب غرب کشور آماده برگزاری دوره‌های تخصصی برای پرسنل محیط‌بان است.

لازم بذکر است در این دوره آموزشی دریانوردی، ۲۰محیط‌بان استان، در مدت ۱۰روز، کلیه مهارتهای ذکر شده را از مربیان آموزش فرا گرفتند و این دوره با همکاری یکی از مراکز اموزشی علوم وفنون دریانوردی ماهشهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز