خبرگزاری کار ایران

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت:

بهسازی جاده کوهستانی احمدفداله دزفول به‌زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۴۷

اعتبار مورد نیاز به‌سازی این جاده، یکصد میلیارد ریال است که قرار است در مدت دو سال از زمان عقد قرارداد از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول، بهسازی جاده کوهستانی روستای احمد فداله در شمال این شهرستان را مستلزم تامین ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منصور نظریان سیاهپوش افزود: جاده احمد فداله به عنوان یکی از مسیرهای کوچ عشایر از اهمیت زیادی برخوردار بوده که انتظار می‌رود با تامین اعتبار عملیات اجرایی بهسازی آن بزودی آغاز شود.

وی طول مسیر روستای احمدفداله دزفول را ۱۲۰ کیلومتر جاده خاکی عنوان کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده این جاده در دو گام باید بهسازی و آسفالت شود.

نظریان سیاهپوش اعتبار مورد نیاز بهسازی اینجاده را یکصد میلیارد ریال بیان کرد و افزود: قرار است این اعتبار در مدت دو سال از زمان عقد قرارداد از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول روستای احمدفداله را از مناطق عشایری بخش شهیون دزفول معرفی کرد و گفت: دسترسی عشایر به پل کول و کوچ به الیگودرز از اینجاده غیر ایمن انجام می‌شود که باید هر چه سریع‌تر بهسازی شود.

منطقه احمدفداله، ۲۰ درصد مساحت شهرستان دزفول را شامل شده و دو هزار نفر از عشایر کشور در این منطقه تردد دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز