خبرگزاری کار ایران

امام جمعه هندیجان گفت:

اگر جوانان به سوی کارهای ناشایست بروند، مقصر اصلی مسئولین هندیجان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۶۱

جوانان ما احتیاج به کار و زندگی دارند و باید برای آنها امکانات و کار ایجاد کنیم تا ذخیره و توشه راهی برای آخرت ما باشد.

امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: در آستانه سالروز شهادت مظلومانه رئیس جمهور مردمی، شهید رجایی و نخست وزیر متفکر و دانشمند فقید، شهید باهنر قرار گرفته ایم که به نام هفته دولت نام گذاری شده و این هفته را گرامی می داریم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در مورد عدم استخدام نیروهای بومی در ادارات هندیجان عنوان کرد: چرا مسئولین از نیروهای بومی برای استخدام در ادارات استفاده نمی کنند و اگر کسی به کار شما اعتراض کرد می گویید دستور از بالا می آید، پس شما چکاره هستید؟
وی خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شما موظف و مسئول هستید، چرا از شهر خود نیروی آماده بکار استخدام نمی‌کنید؟ چرا از دیگر شهرها نیرو درخواست می کنید در حالی که جوانان ما در الویت هستند.
شمیل پور با انتقاد شدید از مسئولین هندیجان در مورد استخدام جوانان تصریح کرد: جوانان ما با مدارک تحصیلی بالا و رشته های خوب بیکار هستند چرا از آنها استفاده نمی کنید؟
وی تصریح کرد: شما که مسئول هستید باید ایجاد اشتغال کنید و به دنبال کارها باشید و نگذارید جوان های ما به کارهای خلاف سوق پیدا کنند.
امام جمعه هندیجان با تذکر به مسئولین هندیجان افزود: اگر جوانان بعد از کسب مدارک عالیه بدنبال دیگر کارهای ناشایست بروند مقصر شما مسئولین هستید، باید در جذب جوانان کوشا باشید. جوانان ما احتیاج به کار و زندگی دارند و باید برای آنها امکانات و کار ایجاد کنیم تا ذخیره و توشه ی راهی برای آخرت ما باشد.
شمیل پور در مورد رفتارها و عملکردهای شهید رجایی اظهار داشت: یکی از رموز موفقیت شهید رجایی، ساده زیستی بود. ساده زیستی که بهترین منش از روش های معصومین(ع) بود نه فقط در زندگی شخصی بلکه ساده زیستی را در حکومت و دولت خود هم اعمال کرده بود.
وی عنوان کرد: از مصوبات شهید رجایی این بود که همه مدیران باید در اتاق کوچک مستقر بشوند و خود شهید رجایی در اتاق کوچک منشی ها مستقر بود و همان اتاق را برای خود انتخاب کرد، ساده زیستی این است نه اینکه مدیران بهترین جای اداره یا سازمان را اتاق خود قرار دهند و ارباب رجوع را در جایی که مناسب نیست بگذارند.
شمیل پور اضافه کرد: خدایی نکرده اینگونه نباشد که در بعضی ادارات ساختمان های مجلل ساخته شود، اما نمازخانه های ادارات ساده و در کنج اداره قرار گرفته باشند. نمازخانه باید بهترین مکان و بهترین تزئینات و فضای خوشبو و پاکیزه داشته باشد، ای دولت مردان و سیاسیون بدانید آبرو مهم است باید تلاش خود را برای مردم بگذارید. خدمت به مردم مهم است.
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز