خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان:

کارخانه احیاء مستقیم شادگان را با روش کاملا ایرانی می‌سازیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۹۸

در سالیان گذشته تکنولوژی ایرانی احیاء مستقیم بنام " پرد " یا " Persian direct reduction " در اروپا به نام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

مدیر عامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: در حال حاضر فولاد شادگان در بخش احیاء مستقیم، تنها ۷۷ درصد و در بخش فولادسازی ۳۵ درصد و کل پروژه ۵۲ درصد پیشرفت داشته است که به یاری خدا و همت همکاران، پیش بینی ما برای راه اندازی این بخش‌ها بترتیب انباشت و برداشت و احیاء، ظرف یک سال و فولادسازی یک سال و نیم بعد از آن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا علیمرادپور با اشاره به رهنمود مدیریت مبنی بر استفاده از نیروهای کارآمد شرکت در این پروژه، اظهار امیدواری کرد: همکاران مجرب و کار آزموده فولادخوزستان برای این مهم پیش قدم شوند و یک بار دیگر در این عرصه توانایی شگرف خود را در به ثمر نشاندن این طرح ملی به اثبات برسانند.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با ذکر اینکه مهندسین ایرانی توانمندی فنی، تخصصی و اجرایی لازم برای طراحی و اجرای تمام مراحل خطوط تولید فولاد را دارند، افزود: کار‌شناسان و مهندسین فولادخوزستان در بخش احیاء مستقیم به عنوان صاحب فناوری شناخته شده‌اند و در سالیان گذشته تکنولوژی ایرانی احیاء مستقیم بنام «پرد» یا «Persian direct reduction» در اروپا به نام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، لذا در ساخت فولادشادگان و سه طرح دیگر از طرح‌های استانی فولاد، از همین روش کاملا ایرانی استفاده می‌شود.

علیمرادپور گفت: ساختار سازمانی فولاد شادگان براساس الگوی فولادخوزستان خواهد بود و در ادامه پروژه از همکاری پیمانکاران داخلی فولادپایا، مهندسی فناوری معادن و تدبیر صنعت که سابقه حضور در این پروژه را دارند در بخش احیاء و گسترش فولاد، سدید و کارون دزدشت و‌ام سی سی چین در بخش فولادسازی استفاده خواهد شد و تارا طرح، مشاور اصلی پروژه است.

علیمرادپور با تشکر از اعتماد و حمایت اعضای محترم هیات مدیره در واگذاری مسئولیت اجرای این طرح مهم و ملی به وی و تیم مهندسی منتخب، از اقدامات رستمی‌زاده، مجری سابق طرح، از چهارسال پیش تاکنون و زحمات وی در رساندن پروژه به شرایط کنونی همراه با پیگیری‌های دلسوزانه قدردانی کرد و از همکاران پرتلاش فولاد خوزستان خواست با قبول مسئولیت مشارکت، همچون همیشه در اعتلای صنعت زیربنایی فولاد در استان خوزستان و تحقق توسعه پایدار منطقه پیشگام باشند و به یاری خدا در این آزمون نیز باردیگر توانمندی جوان ایرانی را ثابت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز