خبرگزاری کار ایران

‏با حضور جمعی از مسوولان استانی؛

فاز اول پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت شیبان برق دار شد‏

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۳۲

در مجموع برای این پست، ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در مدت پنج ماه هزینه شده است.

با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خوزستان، فرماندار و امام جمعه شهرستان باوی و جمعی از مسوولان استانی، مدیرعامل و جمعی از مسوولان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، فاز اول پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت شیبان برق دار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود جانقربان، مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان، در مراسم افتتاحیه این پروژه پس از تبریک هفته دولت خلاصه گزارشی از عملکرد یکساله این شرکت را در گستره دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد تشریح و افزود: در محدوده استان خوزستان ۱۱ پروژه پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع با اعتبار بیش از ۳۵۱۰۰۰ میلیون ریال درهفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلو ولت شیبان با هدف ایجاد ظرفیت جدید و آزاد سازی مقداری از ظرفیت پست‌های برق ۳۳/۱۳۲ کیلو ولت منطقه و تامین برق مشترکین بخشی از مناطق شیبان و ویس از شهرستان باوی احداثشده است.

وی ادامه داد: در فاز اول پروژه این پست یک دستگاه ترانس ۳۳/۱۳۲ کیلو ولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و سه فیدر خروجی ۳۳ کیلو ولت نصب شده است.

جانقربان با اشاره به هزینه پروژه گفت: در مجموع برای این پست ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در مدت پنج ماه هزینه شده است.

همچنین به طور همزمان خط ۱۳۲ کیلو ولت شهید هاشمی – شیبان نیز به طول ۲۴ کیلومتر مدار با استفاده از هادی و دکل‌های متناسب با وضعیت شبکه به بهره برداری رسید که هزینه مورد نیاز این طرح بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هزینه شده است.

شایان ذکر است کلیه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت اکثریت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه‌ها توسط شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز