خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باوی:

طرح تابستانه در کتابخانه‌های عمومی شهرستان باوی در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۳۵

این طرح شامل برگزاری دوره های مختلف فرهنگی، دینی و علمی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باوی از اجرای طرح تابستانه اداره کتابخانه‌های عمومی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان باوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یوسف حمیدی گفت: این دوره‌های فرهنگی شامل، برگزاری دوره آموزش قرآن کریم و نهج البلاغه، دوره آموزشی دروس مختلف(ریاضیات، فیزیک و…)، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خانواده و فرزندان، دوره آموزش اخلاق، دوره آموزش کاردستی، دوره آموزش مقدماتی کامپیو‌تر و دوره آموزش استفاده از نرم افزار مدیریت کتابخانه‌های عمومی سامان، دوره آموزشی ایران نمایه و دوره آموزش شبکه کتابخوانان برای کودکان و نوجوانان است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی افزود: برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، نقاشی، مقاله نویسی و… نیز در برنامه‌های تابستانه این اداره قرار دارد و این مسابقات به صورت مستمر برگزار می‌شود و به برندگان نیز جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود.

حمیدی در پایان گفت: خانواده‌ها به خوبی می‌دانند که اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در صورت عدم توجه، تهدیدی نهان به شمار می‌رود، لذا شناخت ظرفیت‌های موجود و آگاهی بر چگونگی کنترل بحران‌های ناشی از این سنین می‌تواند راهگشای مناسبی در این زمینه باشد و طرح تابستانه کتابخانه‌های عمومی بهترین راه حل برای حضور جوانان و نوجوانان در این محلهای فرهنگی بوده و ما از تمام خانواده‌ها انتظار داریم در اجرای این طرح همکاری نموده و فرزندان خود را راهی کتابخانه‌های عمومی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز