خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان گفت:

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مسجد سلیمان یک ساله شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۸۸

اهداف انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مسجدسلیمان بسیار وسیع، کاربردی و اجرایی است و برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی توسط این انجمن در شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان از یک ساله شدن انجمن خیرین کتابخانه ساز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منیژه جلالی گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز مسجدسلیمان در سالی که گذشت توانست چشم انداز انجمن را در افق ۱۴۲۰ تنظیم و تصویب کند تا در همه حرکات و سکنات بر وفق آن حرکت کرده باشد و برای فعالیت‌های مالی انجمن نیز آیین نامه‌ای تدوین تا همه عملکرد مالی انجمن در چارچوبی ویژه قابل پیگیری؛ اجرا و تبیین باشد.

وی افزود: از این پس بر طبق مفاد چشم انداز برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که طرح ریزی و برنامه ریزی شده است حرکت می‌کنیم و بر این خواهیم بالید که در راستای کمک به امر فرهنگ سازی مطالعه و کتاب خوانی این راه دشوار را می‌پیماییم.

جلالی گفت: یکی از فعالیت‌های خوب انجمن، پیگیری در افتتاح و راه اندازی کتابخانه عمومی زنده یاد فرنگیس متین بوده است که با همکاری این خانواده خیر و محترم این کار به سرانجام رسید و این کتابخانه به جمع کتابخانه‌های عمومی مسجد سلیمان پیوست تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این کتابخانه استفاده کنند.

وی گفت: ایجاد چهار حلقه مطالعاتی نیز از دیگر فعالیت‌های انجمن خیرین کتابخانه ساز مسجدسلیمان به منظور استعدادیابی و آموزش شیوه پژوهشی در حوزه مطالعات تخصصی در کتابخانه‌های عمومی طرح‌ریزی شده است که هدف اصلی از تشکیل حلقه‌های مطالعاتی ایجاد سیر مطالعات تخصصی مبتنی بر رشته‌های تحصیلی است.

جلالی افزود: در بخش دیگری از فعالیت‌ها توانستیم با مساعدت و همکاری فکری اعضای انجمن ایده نامگذاری و طرح ریزی تندیس و نمادی مبتنی بر فرهنگ مطالعه و کتاب در میدان ورودی شهر را به تصویب رسانده و به منظور اجرایی شدن در اختیار مسئولین ذی ربط قرار دهیم که این طرح با حمایت مسئولین ارشد استان در حال بررسی جهت اجرا است.

وی در ادامه گفت: اهداف انجمن خیرین کتابخانه ساز مسجدسلیمان بسیار وسیع، کاربردی و اجرایی می‌باشد و برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی توسط این انجمن در شهرستان به اجرا در آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز