خبرگزاری کار ایران

در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات؛

پست خوزستان موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۱۷

اداره کل پست استان خوزستان در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(INQA ICT) برگزیده و تقدیر شد.

اداره کل پست استان خوزستان با شرکت در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران موفق به کسب امتیاز لازم و دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(INQA ICT) که با حضور واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عمیدیان، معاون وزیر و رییس سازمان تتظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خسروی، معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر و مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در هتل المپیک تهران برگزار شد از اداره کل پست استان خوزستان در جمع ادارات بر‌تر در زمینه اهتمام به کیفیت با اهدای لوح تقدیر شد.

واعظی جایزه ملی کیفیت را باعثافزایش رضایتمندی ذینفعان و مصرف کنندگان این خدمات دانست و گفت: اینجایزه بر اساس مدل ملی کیفیت ایران به منظور استقرار خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات Ict نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به اعتقاد دولت استفاده از فناوری اطلاعات بزرگ‌ترین مولد ثروت است که می‌تواند به افزایش زمینه‌های اشتغالزایی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز