خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ماهشهر:

فاصله‌ی زیادی تا رسیدن به مرز رضایت از صنایع پتروشیمی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۴۶

کمک های ارائه شده از سوی صنایع پتروشیمی منطقه، در مقایسه به مشکلاتی که ایجاد نموده اند، بسیار ناچیز است.

ایلنا: یک عضو شورای اسلامی شهرستان ماهشهر گفت: صنایع پتروشیمی موجود در منطقه، مشکلات فراوانی را برای شهروندان ماهشهر و بندر امام ایجاد نموده اند، از طرفی سطح کمک های ارائه شده برای رفع برخی از مشکلات موجود کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سعید حیاتی افزود: پرداخت حق آلایندگی‌ها توسط این صنایع، به شکلی که بتواند رضایت ما را جلب نماید صورت نگرفته است، ما انتظار داریم که این سازمان کمک های خود را در چارچوب الویت بندی که توسط شوراهای شهر صورت می گیرد برنامه ریزی نماید.

وی در خصوص اظهار رضایت و تشکر سرپرست فرمانداری ماهشهر از مشارکت صنایع پتروشیمی در رفع مشکلات شهرستان گفت: شاید کمک هایی در شورای راهبردی صورت گرفته باشد که ما به دلیل نداشتن نماینده در این شورا، از آن بی اطلاعیم، ولی به عنوان یک عضو شورای شهر به هیچ عنوان از میزان مشارکت صنایع پتروشیمی رضایت نداریم و معتقدم تا رسیدن به مرز رضایت شهروندان از صنایع پتروشیمی، فاصله ی زیادی مانده است.

حیاتی به بحثحمایت از مولفین بومی اشاره کرد و افزود: ما خوشحال می شویم که بتوانیم با حمایت از مولفین بومی، زمینه رشد و توسعه‌ی فعالیت های فرهنگی در شهرستان را فراهم کنیم.

وی در خصوص تقاضای کمک مالی برای شهرداری هندیجان نیز گفت: این درخواست هنوز در مرحله رسیدگی در شورا می باشد و بعید می دانم با توجه به مشکلاتی که در ماهشهر وجود دارد، بتوانیم به جایی دیگر کمک مالی نماییم.

حیاتی از هر گونه دخالت برخی از مسوولین استانی و شائبه ارتباط این درخواست با زمینه سازی انتخاباتی آتی مجلس برای کاندیداهای احتمالی شهرستان مذکور اظهار بی اطلاعی کرده و آنرا غیر محتمل دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز