خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد نخبگان جوان شهرستان هندیجان:

خبرگزاری ایلنا امید مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۷۰

ایلنا در این سال‌های متمادی توانسته است که اعتماد مردم و نخبگان را به‌دست آورد.

ایلنا: رئیس بنیاد نخبگان جوان شهرستان هندیجان گفت: خبرگزاری کار ایران «ایلنا» از امید‌های مردم در انعکاس واقعیات و مشکلات مردم در سطح کشور و بین الملل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، مهدی حیدری به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تاسیس ایلنا گفت: ایلنا در این سال‌های متمادی توانسته است که اعتماد مردم و نخبگان را به‌دست آورد.

حیدری در ادامه بیان داشت: گفتن حقایق و آشنا ساختن جامعه با مشکلات به ویژه شهرستان‌های محروم خوزستان همچون هندیجان، نقش مهمی در آشنایی مسئولین با این مشکلات و تصمیم گیری مناسب مسئولین ملی و استانی و شهرستانی جهت رفع آن‌ها دارد.

رئیس ستاد روحانی در هندیجان اظهار داشت: ما امیدواریم در دولت تدبیر و امید فشارهایی که در سال‌های قبل بر رسانه‌های مستقل و گزینشی کردن خبر‌ها و خبرنگاران صورت می‌گرفت به کلی منسوخ شود. ما شاهد بودیم که با تشکیل دولت تدبیر و امید با دستور ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی این فضا‌ها و گزینشی کردن خبرنگاران و اخبار و حتی شکایت دولت از رسانه‌ها پس گرفته شد و این گام بسیار مهمی در راستای آزادی بیان و مطبوعات و گفتن حقایق در جامعه جهت رفع و مرتفع شدن مشکلات و معایب است.

وی در پایان از خبرگزاری ایلنا و خبرنگار آن در شهرستان هندیجان که فعالیت بسیاری دارند تشکر و قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد این خبرگزاری روزهای بهتری در پیش داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز