خبرگزاری کار ایران

در زندان‌های خوزستان صورت پذیرفت:

بازدید سر کنسولگری عراق از زندان‌های سپیدار و کارون اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۹۶

سرکنسولگری عراق نظام زندانبانی اسلامی ایران را نمونه ای بارز درجهان از لحاظ نگاه انسان دوستانه به همنوعان خود به عنوان یک قشر محتاج تعلیم و تربیت قلمداد نمود.

ایلنا: ابراهیم صالح محمد سرکنسولگری عراق و حیدر فاضل حسین کارمند کنسولگری عراق مستقر در استان خوزستان در زندانهای سپیدار کارون اهواز حضور یافتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این موسسه‌ها کیفری آشنا شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان‌های این استان، سرکنسولگری عراق ابراهیم صالح محمد و حیدر فاضل حسین کارمند کنسولگری عراق مستقر در استان خوزستان با حضور در زندان‌های سپیدار و کارون ضمن بررسی و استماع مشکلات زندانیان عراقی از نزدیک با روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی این موسسه‌های کیفری آشنا شدند.

سرکنسولگری عراق در ادامه این بازدید نظام زندانبانی اسلامی ایران را نمونه‌ای بارز درجهان از لحاظ نگاه انسان دوستانه به همنوعان خود به عنوان یک قشر محتاج تعلیم و تربیت قلمداد نمود.

در پایان این بازدید ابراهیم صالح محمد از زحمات و مدیریت زندان‌های سپیدار و کارون و همکارانشان به سبب برنامه‌ریزی اصولی برای مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آن‌ها به زندگی تقدیر و تشکر نمود و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز