خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

ادامه آتش‌سوزی های سریالی در ایذه + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۱۴

۵۸ مورد آتش‌سوزی زمین‌های کشاورزی در یک هفته

مسئول واحد آتش‌نشانی ایذ،ه تسویه حساب‌های شخصی را عامل بسیاری از آتش سوزی های یک هفته گذشته در این شهرستان می‌داند.

احسان احمدپوری با اعلام این خبر به ایلنا گفت: هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی تا پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی در آماده باش کامل به سر می‌برند و شرایط در کنترل کامل قرار دارد.

او افزود: با توجه به آغاز فصل برداشت، آتش‌سوزی های سریالی و آتش زدن بقایای بر زمین مانده این محصولات، تا همین لحظه نه تنها آتش‌نشانان، بلکه ماشین‌آلات واحد آتش‌نشانی را نیز دچار خسارت‌های بسیاری کرده است. 

احمدپوری با اشاره به این موضوع که بیشتر آتش‌سوزی های اخیر ریشه در اختلافات خانوادگی، شخصی و ملکی-طایفه ای دارد، تصریح کرد: طی یک هفته گذشته تا کنون ۵۸ مورد آتش‌سوزی به این واحد گزارش شده که نیاز است مردم و کشاورزان تا پایان فصل برداشت خودمراقبتی بیشتری را در دستور کار قرار دهند. 

این مقام مسئول گفت: پیش از ظهر امروز نیز در یک رشته آتش‌سوزی در نزدیکی امامزاده پیرمحمود «جاده پیان» در سه نقطه، آتش زدن بقایای کاه و کلش بر زمین مانده و گسترش آن توسط باد، بیش از ۱۵ هکتار از یک زمین کشاورزی را طعمه حریق کرد. 

لازم به ذکر است که پیش از این، دادستان کل استان خوزستان از برخورد قضایی با عوامل آتش‌سوزی در زمین‌های کشاورزی خبر داده بود.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز